1PrensAnnesi
Ailemden herkez oyle diyor aslinda ama ayina gore oldugu yerde sayiyor dokturun computurunde oyle gosteriyor insallah bu hafta kilo alir herseyi yiyorum
Kilo alsin diye😂 benim en buyuk ablam
Normal dogum yapdi ve cok rahat gozukuyordu ikinci ablam dogum yapamadi ve ameliyatla oldu cok zor gecdi onun icin cocukla bile fazla ilgilenemedi annem
Cok yardimci oldu tabi onu oyle gorunce gercekdende ameliyatan korkuyorum ztn insan neyi istemese basinda bitermis rabim hayirlisini versin saglikli sahatli hepimizin bebislerini kucagimiza almayi nasip etsin insallah 😉