semabrcn Rain81 bana da 23 24 gibi olur dedi ben daha erken olsun dedim resmen zorladım dr u 18 ine ikna ettim ama ewe gelince cocuk oyuncagımı bu diye kendime kızdım salı günü gidicem muayeneye ertelicem tarihi 38/5 falan olsun dicem 37/4 oluyo cunku 18 ocak. dr sıkıntın yok hersey yolunda dedi olur 18 i ama dedi ben ertelemekten yanayım salı günü tam belli olur allahın izniyle
Rain81 semabrcn hayırlısı cnm, bebeğinin kilpsu iyiyse erken de olur aslında, benimki daha 2500 gram inşallah doğuma kadar alır biraz .. 20 sine kadar doğurursan oğlak, 20sinden sonra kova oluyo ona göre 😬
semabrcn Minamom 😂 bastan beri ben normal dogurucam diye hayal kuruyorum insan cok isteyince olmazmış 😂 erkek inadı işte daha doğmadan neler etti bize 😂 bazen konuşuyorum dönüyo musun annecim falan diye çok sert hareketlerinde ama ııh takmıyor beni karadenizliyiz diye galiba resmen horon ediyor ayakta bu cocuk😂
semabrcn Rain81 aaaa doğruuu 😂😂😂 ay baştan beri bu cocuk kova olcak gıcık burc diyorum hep (ben yengeçimde 😂) oğlak olsaydı diyorum 10 gün önce 2450 ydi bu hafta kontrolde dr un bütün laflarını agzına tıkadım okadar konuştum ki kilogu söylerken bile lafını kestim adamın ögrenemedim meraktan catlıyorum 😂 salı anca öğrenicem son haftalarda 10 günde 500 gr almıştı yine öyle almışsa 2950 falandır tahmini şuan doğuma kadar 3250 3500 arası olsa rahat olurum sizinde sıkıntı olmicak kiloda maşallah douma kadar 3 üzeri olursunuz💪🏻💪🏻
1PrensAnnesi semabrcn Rain81 Aynı benim takıntım😍 allaha yattım kalktım dua ettim kovaya kalmasın diye çocuğun gelişimi öne geldkçe uçtum mutluluktan sonunda geçen hafta 20si alayım dedi doktor olmaz 18i alın dedm (yine takıntı 18.1.18 olsun diye) herşey yolunda alırım dedi ben yengeç burcuyum baba koç oğluşta oğlak olcak inş😍
Rain81 semabrcn inşallah CNm benim hayırlısı, bende kova istemiyordum oğlak olsun istedim hep ama bakalım kısmet belki erken gelir 😬
semabrcn Fadimikow ters geliyo bebek dönerse normal olcak hayırlısıyla ama haftam ilerledi baya dönme şansı düşük 😦
Fadimikow semabrcn Hayirlisi olsun saglikli kucaginiza zlarsiniz insallah bazilari dogumdan korktugu icin kendi istiyor diye duymustum sizide oyle sandim bide tr genimde cok sezeryan oluyor galiba neden anlamis degilim
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Ah kuzum senin son haftan😍 Ben daha şimdiden nefessizlikten uyuyamıyorum😞
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi delircem bebeğim 😞 olmuyo uyunmuyo ben uyuyorum ergüş uyumuyo o uyuyo ben yatamaz oluyorum cnm ı yakıo 🙄 son artık haftaya doğacak ama bu hafta nasıl biter bilemiyorum
semabrcn Fadimikow off mide yanması demeyin ejderha gibiyim agzımdan ateş çıkıyor 😞 evet ilk gittiğim hast de normal dogum oranı %15ti dr lar sezeryana yönlendiriyomuş hep şuanki dr um normal doğum taraftarı ama makat gelişte normale izin vermedi bana. kötü hikayeler anlatılıyo bide ameliyatlar eskisi gibi acılı olmuyo sonrasında nerdeyse normal dogum gibi kolay topsrlanılıyo diye isteniyo sanırım
Fadimikow semabrcn Ben belcikada yasiyorum bizim burda Ilk oncelik normal dogum deniliyor yani secemiyorsun kafana gore ameliyat veya normal dogum diye 6 aylikdan ihtibaren yerlesmis dogum pozisyonuna normal dogum dusunuluyordu ama iki 3 gun once controlum vardi ve kemiklerin dar olabilir dedi onun icin filme girecem bugun insallah normal dogum olur ameliyatan korkuyorum aslinda ikisindende korkuyorum ama hayirlisi bide bir sorum olacakdi sizce ben suan 35hafta 5 gunluk hamileyim ve 3 gun once kontrole gitigimde bebegimin kilosu 2260gramdi ve dokturum bir aydir fazla kilo almamis diyor ailemden kisilerde Normal bence diyor doktora bakma sen diyor 15 gun sonra tekrar controlum var eyer cocuk fazla kilo almasa alirim diyor veya suni sanciyla dogum yaptiririm diyor insallah boyle bisey olmaz
1PrensAnnesi semabrcn aslında tarih aldıktan sonra bende de ağrılar arttı sanırım psikolojik onun geleceği heycanı sanırım kendisinide heyecanlandırıyo buda bize tekme ve can acılarıyla geliyo doktorunla en doğru kararı verirsin tabi ama bence olabilecek en son zamanda doğmalı dediğin gbi anne karnında bir gün doğduğundaki bi günden çok kıymetli 💕
1PrensAnnesi Minamom sorma valla her sızıyı doğum sanıyorum😞 18i bi gelsede alsam kucağıma vallahi rahatlık çökecek üzerime ne zormuş ya
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Oy kıyamam ya olsun şöyle düşün tatlım beklenen güzelse ki güzel😍 çekilen acılar kutsaldır 😍
1PrensAnnesi Rain81 😞 cnm ya kıyamam allah yardımcın olsun ne zordur ben şişliklerle sen mideyle oy oy altı üstü 3.5kilo doğacak sanırsın 35kilo taşıorm ne zormuş ya
Minamom 1PrensAnnesi benim de midem cok kötü mahvoldum ya karbonat iciyorum soda bilmem ne ilac yok fayda etmiyor hala calisiyorumm resmen sürünerek geliyorum isé yarin son sükür dogum iznine ayrilcam
1PrensAnnesi semabrcn yat uyu kuzum gelmez gelse bile doğum hemen başlamaz en az 2 saatte başlıyo daha açılma rahim kasılmaları eşlik edecek yani
1PrensAnnesi Fadimikow cnm hayırlısı ne ise o şekilde doğsun inş ayrıca kilosuda az gelmedi bana bence normal yani😍
semabrcn Fadimikow benim bebeğime de dr büyük bi bebek değil minyon ama sağlıklı dedi hep. 2400 gr dı haftam 35/2 iken. valla türkiyede normal doğurmak isteyeni bile sezeryana yönlendiriyolar bence dr ların işine geliyo bu durum. mesai saatleri içinde planlı aneliyat yapmış oluyolar normal olunca birden hasta gelicek takibi kontrolü dogumda ıkınması yardımı biraz zor geliyor sanırım doktorlara. ilk gittiğim hastanenin normal doğum oranı %15 ti sadece hastaneyi değiştirdim bu nedenle ama kısmetime işte şimdi de sezeryan olma yolunda gidiyorum. vucudumda kesik izi istemiyorum aslında normali varken neden bıcak altına yatayım ama işte durumlar böyle. bebeğin kilosuda sağlık sınırları içindeydee bence az cok siye bakmamak lazım doğuma müsait olur inşallah
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi oy o beklenen başka biri olsa asla yapılmaz oğluşum bidenem olduğu için çekiliyo☺ sağlıkla gelsinde bi gülüş bi öpücükle ödeşiriz🤣(tabi anası babası gbi asık suratlı olmazsa)
Fadimikow 1PrensAnnesi Ailemden herkez oyle diyor aslinda ama ayina gore oldugu yerde sayiyor dokturun computurunde oyle gosteriyor insallah bu hafta kilo alir herseyi yiyorum Kilo alsin diye😂 benim en buyuk ablam Normal dogum yapdi ve cok rahat gozukuyordu ikinci ablam dogum yapamadi ve ameliyatla oldu cok zor gecdi onun icin cocukla bile fazla ilgilenemedi annem Cok yardimci oldu tabi onu oyle gorunce gercekdende ameliyatan korkuyorum ztn insan neyi istemese basinda bitermis rabim hayirlisini versin saglikli sahatli hepimizin bebislerini kucagimiza almayi nasip etsin insallah 😉