Bende bir hafta oluyor Doğum iznine çıkalı 34. Haftamda çıktım. Mağazada çalışıyorum. Cok yoğun stresli bir işim olduğu için daha fazla dayanamadım. Eşimde gitmeme izin vermedi. Belki biraz daha destekleseydi bir kaç hafta daha gidebilirdim. Evde durunca hiç zaman geçmiyor. Bunalıyorsun. Sıkılıyorsun. Yatsan yatamıyorsun garip birşey.