Aydoss Geçen ay günümden 5 gün önce adet oldum ama ilk günü sadece kahverengi lekelenme şeklinde geldi bir kaç damla ikinci ve üçüncü günü normalinden daha az adet geldi 4gunu temizlendim bitti normalde 5 6 gün ve yoğun olurdu bende acaba yerleşme kanaması üstüne görme olabilir mi diye düşünüyorum sanki belirtiler var gibi geliyor aslında bugün adetimin 16.gunu daha 11 12 gün var
blueberyy00 Aydoss bende bundan daha belirgin gölge çizgiler oldu ama negatifdi varsa silik pembelik oluyor illa bence erken gebelik testi al dene birde
Aydoss blueberyy00 teşekkür ederim 🙏 en iyisi adete kadar beklemek işte bel ve kasık ağrısı olunca şüphelendim ağrı resmen bacaklarıma vuruyor bende acaba mı dedim 11 12 gün bekleyip öyle test yaparım teşekkür ederim yorum için 🙏
2oglus Aydoss bunda gölge gibi görüyorum ama kaç dakika içinde çıktı bence siz adet gününüzu bekleyin daha sağlıklı olur 😊
Aydoss Geçen ay günümden 5 gün önce adet oldum ama ilk günü sadece kahverengi lekelenme şeklinde geldi bir kaç damla ikinci ve üçüncü günü normalinden daha az adet geldi 4gunu temizlendim bitti normalde 5 6 gün ve yoğun olurdu bende acaba yerleşme kanaması üstüne görme olabilir mi diye düşünüyorum sanki belirtiler var gibi geliyor aslında bugün adetimin 16.gunu daha 11 12 gün var
Aydoss Aysnr11 amin inşallah 🤲 teşekkür ederim 🙏 inşallah vardır 1bucuk yıldır istiyorum olmuyor 1yil önce kimyasal yaşadım
Aydoss Aysemert12 teşekkür ederim 🙏 en iyisi adet günümu beklemek olacak sanırım tabi dayanabilirsem 😁
Aydoss casper12 yorum için teşekkürler 🙏 artık pozitif görmek istediğim için sanırım öyle görüyorum nasip inşallah adet günüme kadar bekleyeceğim
Aydoss casper12 amin inşallah canım 🤲 çok teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 zaten daha adet günüme 11 12 gün var 5gun erken olmam ve normalden az olması birde belirti olması şüpheye düşürdü işte çok isteyince kendi kendimize umutlaniyoruz galiba 🥹😃
casper12 Aydoss zaten bayagı erken yapmıssınız testi bence .biraz daha bekleyin adete yakın tekrar yapın pozitife dönebilir🥰🙏🏻
Aydoss casper12 amin inşallah 🤲😃 beni suphelendiren 5gun erken gelmesi ve normalden az olması çünkü 28gunde günü gününe oluyordum 5gun erken çok tuhaf geldi adet olmadan 1gun öncesi olmuş olsa diye düşünüp test yaptım hani üstüne görme gibi düşündüm neyse en iyisi beklemek 😁
serensuat Aydoss ovulasyon takibi yaptın mı canım, adet döneminde yumurtlama olmaz diye biliyorum, çok hafif silik görüyorum sanki ama mantıken hamile olmam pek mümkün değil, eğer hamileysen bir mucize 🤩🧡
Aydoss serensuat ovulasyon testi yapmadım canım aslında gebelik şüphem yoktu her ay 28 günde günü gününe adet olurum 5gun erken gelmesi şaşırttı ve ilk günü kahverengi lekelenme şeklinde geldi ertesi gün yani 2ve 3 günü normal geldi ama her zamankinden çok daha azdı çok umursamadım bir iki gündür belirti yaşıyorum sanki daha önceki hamileligim adete 1 2 gün kala tutmuş acaba yine mi dedim
bbtrn Aydoss Kamera açısından da olabilir bence adet gününü bekle yada erken gebelik testi alıp öyle yap onlar daha güvenilir oluyor
Aydoss bbtrn teşekkür ederim 🙏 erken gebelik testini pek güvenli bulmuyorum bence para tuzağı en iyisi adet günümu beklemek 😊