serensuat ovulasyon testi yapmadım canım aslında gebelik şüphem yoktu her ay 28 günde günü gününe adet olurum 5gun erken gelmesi şaşırttı ve ilk günü kahverengi lekelenme şeklinde geldi ertesi gün yani 2ve 3 günü normal geldi ama her zamankinden çok daha azdı çok umursamadım bir iki gündür belirti yaşıyorum sanki daha önceki hamileligim adete 1 2 gün kala tutmuş acaba yine mi dedim