Tek değilmişim 🙄Gebelik öncesi senelerce bel tutulması ve ağrım vardı,öyle ki yolda yürürken adım atamiyordum bazen merdivenden inerken zorlanirdim ama bu hamilelikte iki katı arttı.evi süpürdüğüm an başlıyor ağrı.hele uzandiysam daha da ayağa kalkamıyorum kitleniyorum.bugun doktoruma dedim olabilir normal dedi,hamilelikten sonra ekstra fizik tedaviye de gidersin dedi