_Kubraaa_ 24.haftaya girdim, hamileliğin ilk gününden bugüne bel ağrım asla geçmedi azalmadı. Oturduğum yerden dahi zor kalkıyorum. Zayıfta biriyim, kilolu değilim. Düşünüyorum acaba bende mi sorun var . En ufak işleri dahi yapamaz oldum..
Hnd3535 _Kubraaa_ bel fıtığı fln yoktur umarım 😧küçük bişey bile olsa hamilelik tetiklemiş olabilir.. geçmiş olsun 🌸
Tumaypirr _Kubraaa_ Benim ikinci hamileliğim çok şiddetli bel ağrılarım oluyor magnezyum kullanıyorum ilkinde gebelik zehirlenmesiyle erken doğum yapmıştım şimdi 32. Haftadayız tekrar riskim başladı ağrılar olduğu içinde ayakta çok kalmam yasak yorulmam yasak yani sizde doktorunuza danışın bence bel ağrısı o kadarda önemsiz değil diye biliyorum
Simge_celen_ozyildiz_ _Kubraaa_ bende seninle aynı durumdayım 14. Hafta içerisindeyim hamileliğin başından beri geçmeyen bel ağrısı oturduğumda belim batıyor ayağa kalktığımda ağrıyor doktor normal olduğunu söyledi umarım da öyledir 😊
Safakkk _Kubraaa_ bnde de sol kalça ağrısı çok fena kemik batması gibi oluyor tabi bel ağrısı da yapıyor bu yarın doktora gidicem bakalım ne diyecekler
Rabissh _Kubraaa_ ben şuan 32 haftaligim geçen abartisiz anlatıyorum bı anda oturduğum yerde şiddetli sırt ve bel ağrısıyla acil ambulansi aradım naptiysam geçmedi bişi oldu sandım ağrı bı anda girince korktum bide isyerindeydim kusmayla beraber geldi serum parol hiç bir işe yaramadı.hastanedeki doktorlar ciğerlerde pıhtı atabilir iltihap olabilir diye ilaçlı tomografi önerdi bebeğe zararlı diye gitmedim çekerim dedim çekmeye çalıştım 2 gün çektim 2 gün hiç bir şey yiyemedim yediğimi çıkardım duşa girdim sürekli rahatlattı az diye sonra ciğere pıhtı atarsa ikimizide kurtaramicaklarini soylediler babam hastanede çalışıyor ona öyle demişler kabul ettim bı çare tomografiyi Ağrıda dinmedi çaresiz kaldım hiç bir şey çıkmadı cgerlrrde bebişim iyi çok şükür ama o ağrınin tarifi yok iki büklüm gezdim belki kaç gün sonra kendimce su çok içmeye başladım süt içmeye başladım demir ilaçlarımi icmiyordum onlara başladım bide bel korsesi aldım bebek aşağıda diye taktım onunda faydasını gördüm ben okulda hizmetliyim temizlik yapıyorum şuan çalışmaya devam ediyorum onu takmadan gezmiyorum da harekette etmiyorum biraz destek verdi Allah kolaylık versin bel ağrısı sırt ağrısı iğrenç bir şeymiş denemiş görmüş oldum Allah kimseye vermesin o agriyi
Tumaypirr Melodimm yüksek tansiyonla alakalı bir durum o ilk gebeliğimide yazmışım ama siz tedirgin olmayın bel ağrısıyla alakası yok onun
TBsra Simge_celen_ozyildiz_ canım simfiz gevşemesi olabilir baba da doktorum normal normal deyip durdu kendim araştırarak bunun simfiz gevşemesi olduğunu öğrendiğim ve başka doktordan ve ebeden de konuştuktan sonra onaylandı.
Tumaypirr Melodimm Onunla ilgili bir bilgim yok yaşamadım ama doktorunuza danışın bence bel ağrısı çok sıkıntılı bir durum ben 2 hafta önce gece acile gittim hatta belimdeki siddetli sancılardan dolayı ve yorulmamam dinlenmem gerektiği söylendi o zamanda birde magnezyum veriyorlar işte ağrılara iyi geldiği için
Emineoksz Safakkk ay benimde sağ kalçam sürekli agriyor hele bir iş yaptığım zaman çok daha kötü agriyor
Nurcihannan Safakkk ben hamileliğin başından beri çekiyorum o dediğinin aynısını magnezyumda kuşlandım pek fayda etmedi hormonsal sanırım
Yavuzipek Benim de pilates yapmadan önce bel fıtığı başlangıcı vardı ama pilatesi bıraktım yaklaşık 1 yıl oldu. 6+2 deyim, 2 gündür inanılmaz ağrım var tetiklemiş olabilir mi? Voltaren gibi kas gevşetici almayım dimi kızlar? zararı olabilir of çok zor..
Ececec _Kubraaa_ çok ilginç ama bir sabah uyanıyorsunuz ve o ağrıdan eser yok. Bende de inanılmaz bir bel ağrısı vardı tüm bacağıma vuran. Asla yürüyemiyordum yatakta sağdan sola bile döneniyordum eşimin yardımı olmadan. Çok şükür bir anda geçti 23 haftalık gibi.
Esca _Kubraaa_ kiloyla hiç alakası yok ben ilk aydan beri Bel agrisi yaşıyorum. 50 kiloyla hamile kaldım. Çoğu zaman şiddetli oluyor doktor normal dedi. 36+0 haftaligim uzanamiyorum oturamıyorum uzun yürüyemiyorum.
Aysenurercys Esca benimde oyleydi doktor normal dedi magnezyum kullandim 4 5 gun soda da ictim gecti suan bel agrim isterseniz doktorunuza sorun magnezyumu vermesse bile maden suyu icmeye dikkat edin
Bbbsr _Kubraaa_ ben cok kötüyüm tamda belim agrırken okudum bunu. Beyin cerrahına gittim eliyle muaynesi sonucu fıtık var dedi krem verdi geçmezse mr çekilcekmiş hamielliğe zararı yokmuş