Aysenurercys Esca benimde oyleydi doktor normal dedi magnezyum kullandim 4 5 gun soda da ictim gecti suan bel agrim isterseniz doktorunuza sorun magnezyumu vermesse bile maden suyu icmeye dikkat edin
Esca Aysenurercys bende ikisini de kullandım sodaya halen devam ediyorum ama magnezyumu bıraktım. Hamilelikten önce romatizma hastalığımda vardı o da tetikliyormuş hem ağrı hem elde ayakta ekstra ödemden şişme oluyor. Bazen çatal bile tutamıyorum adım atamıyorum.
Ezgi-48 Benim ilk 3 ay oldu ama şiddetli değildi hafifti 4.ve 5.ayım çok güzeldi ağrım sızım yoktu 6.aya girdik bel ve şort ağrıları beni öldürüyor resmen uzun süre ayakta kalamıyorum ev işlerini detaylı yapmıyorum yaptığım an sabaha tutulmuş bi şekilde kalkıyorum bol bol dinlenmeye çalışıyorum
daisybebek _Kubraaa_ kilo ile alakası yok sol taraf kalça kısmı bıçak saplanmış gibi oluyordu acile gittim ağlayarak birde arabayı kendim kullandım binemedim inemedim 30 haftalıktım hiç unutmuyorum ağlaya ağlaya acile gittim fizik tedavi baktı hamilesin birşey de yapmam dedi kahroldum 15 gündür böyleyim dedim. Günde 3 defa parol iç dedi çıkar çıkmaz aldım Allahımm nasış mucize gibi kesti ağrımı sonra yeniden başladı ara ara içtim baya hafifletti ama tam geçmedi doktor günde 1 soda 1 muz ye dedi. Sonuç kızım 2,5 yaşında zayıfım ama bel kalça ağrım hala var temizlik yaparken yüklenme bende vileda ve elektrik süpürgesi sebebim oldu. 2. Ciyi düşünüyorum Allah yardım etsin çok zor Allah hepimize şifa versin
Zelihabin daisybebek bende aynı durumdayım 37 haftaligiz sol kalcam yürürken oturup kalkarken şiddetli agriyo bnde hergun 1 soda muz yiyorm ama hala aynii gecmiyor
EcemUgur01 _Kubraaa_ Zayıf olduğun için bu kadar ağrı hissediyorsun. Bana doktorum öyle söylemişti. Bende aynı dertten muzdaribim. İlk hamileliğimde günde 1 saat uyuyabilirdim ve sırtımda ağrıyan kısmın altına sert bir cisim katardım baskısıyla ağrım azalırdı o şekilde 1 saat kadar uyuyabilirdim. Şimdi 31 haftalık hamileyim yine zayıfım 51 kilo ve ağrılarım hafiflemiyor ne yapsam da peşine koşturmam gereken hareketli bir oğlum var ve kum döküyorum 😏. Doğuma kadar böyle magnezyum maden suyu o şekilde idare ediyorum
Beyza55- _Kubraaa_ aynı durumdayız bazen yatarken bile belim kitleniyor yataktan kalkarken topallıyorum
Kdr1903 Bende yarın 26 haftama giriyorum aşırı bel ağrım var sol kalçama ve topuğuma kadar vuruyor ebeye sordum bel kemiği hamilelikten dolayı eğildiği için dedi göbek öne doğru gittiği için diyor ama bu hafta kontrolüm var bakalım Dr ne diyecek 🤰
Esra0303 Benim de ilk dönemden beri vardi ve artik 23 den sonra falan hiç uyutmamaya başladı magnezyum kullaniyorum iki tane d vitamini ama halen magnezyum düşük 33+1 birim ve doktorum kalsiyum eksikliği de emilim bozukluğu yapar dedi ilave olarak kalsiyum verdi biraz rahatlattı ama geçmedi halen çok uyanıyorum bacak ve bel ağrımla
Zlyh3057 8+1 deyiz, benim de malesef bel ağrılarım oluyor, özellikle sol kalça kısmında yürürken batma hissi oluyor, normal diye düşünüyorum ama doktorumuza söyleyeceğim inşallah normaldir ☺️
Tugbamf _Kubraaa_ geçmiş olsun. Benimde popisimin tam altında bacağımda ağrı oluyor ya . Benim bel fitigim var yüzden bazen belimde de oluyor . Magnezyum size iyi gelebilir .
Nagehan6767 _Kubraaa_ 17. Haftaya girdim bel ağrım çok fazla olmuyor ama bazen ayakta çok durursam yada çok fazla hareketsiz kalırsam belime ağrı giriyor
cocuklarimcanim _Kubraaa_ gebelik öncesi varmıydi böyle şikayetinix bende yaşıyorum ama maalesef bende üç tane nur topu gibi orts derece fıtık vardi hamilelik öncesi hamilelikte daha da ilerledi ki son bir ayim full acillerde derman aramakla geçti parol ilaç dışı hicbir müdahale yapılamadığı için de öyle böyle geçirdik günü Allah kimseye vermesin belimden bayadir da katır kütür ses geliyor dışardan duyulcak derecede yüksek sesli ve o kutulemeler de ağrılı oluyor son iki gün kaldı ondan sonrs kavuşuyoruz kızımla inşallah doğum sonrası kontrol ettirio tedavi olucam ben sizde ağrılarınızı kontrol edin şayet çok fazla ise doğum sonrası bı beyin cerrahi gorurun derim.
_Htc_ _Kubraaa_ 28. Hafta itibariyle bende öyleyim. Oturuyorum 5 dk sonra ağrıyor uzanıyorum ağrıyor. Gece sağa sola dönerken aynı şekilde…
Biyologannee _Kubraaa_ bende öyleyim daha karnım buyumeden bel kalca ağrılarım var. Belim tutuluyor oturduğum yerden zor kalkıyorum
Fatos20 _Kubraaa_ aynı sorun bende de var canım uykudan uyandırıyor bel ağrısı bütün gün geçmiyor 24+3 oldum bende doktor bol bol uzan yürüyüş yap dedi
Gamze09al Hafta yız çok bel ve kasık ağrım var lekelenmelerim var zorlu bir süreç rabbim kolaylık versin 🤲
senaacik _Kubraaa_ ben de aynısıyım maalesef:( doktoruma söylediğim zaman rahim ağzı uzunluğuma baktı bi sorun yok dedi magnezyum yazdı faydası var mı bilmiyorum ayakta kalırsam çok ağrıyor özellikle 5 dk makyajımı ayakta yapsam bile çok kötü oluyor
-Seymaa- Bel ağrısı çok kötü ya benim zaten önceden hafif düzeyde belimde sorun vardı ağrır geçerdi sonra ama hamilelikte beni çok zorluyor, doğum şeklini etkiler mi normal doğum da sorun olur mu bilmiyorum bende onu çok merak ediyorum