Ogretmenaannee ben kesemı en 5+4 ölctum hatta kanama oldj korktuk acıle gıttık dıs gebelık deduler kese gözukmedı dedıler ertesı gun normal polıkkınıge gıttık kese gözuktu 8. 7 mm denıldı sımdı 6+1 saglık ocagındanda takıp yapılıyırmus hamılelık ıcın bır suru test yaptılar beta guzel artıyr dedı bebişe tembel dedı bende babasına çekmiş dedım eşimde annesne çekmiş dedı😃