Ogretmenaannee bugun bende ultrasona girdim ve 7haftalıgız. Alttan baktı doktor. İlk hamilelğimde de 7.haftada bakmışlardı ilk. Karın üstünden görünmeyebilirde alttan görünürdü sizinki ya, gerçi gördük diyorsunuz, bebekte daha çok minik o yüzden tam görünmemiştir. Merak etmeyin ileriki haftalarda görürsünüz zaten🌸