Canım ben tansiyon yüzünden hastanede yattım beş gün hem de 😔 Alfamed verdi bana da tuzsuz yemeğe çalışıyorum bir ara 19′ a fırladı düşün burun kanaması oldu durmaksızın hem de tampon takıldı üç kez hem de durmadıği için çıkarıp tekrar takıldı falan doktorun bana dediği evde takip et 13 olur ise Alfamed al 14 olur ise durma gel dedi