annianni Birde yazdıklarindan çok endiseli ve streslisin emin ol bende ilk gebeligim ve beimde 8. Haftamda cikmisti bende boyleydim ve daha cok tansiyonum cikiyordu dusunmemeye çalış bak suan 36 haftama girdim. İnslalah seninkide tez zamanda sorunsuz sıkıntısız gecer. Bu kadar korkma gercekten dikkat ettigin surece hic bi sorun olmaz Allah o minicik canlara öyle dayanma gücü vermiski inanamazsın sakin ol gebeliginin tadini cikarmaya bak. Kaderinde ne varsa zaten o olur tek sey senin tedbiri elden birakmaman. Allahim kimsenin kucagini boş birakmasin. Hepsimizin bebisleri saglikli sihatli dunyaya gelsin insallah