mother2 annianni saglik ocagindaki ebeyi aradim o da dedi canini sikma diye can sıkılmasindan olurmus
annianni mother2 Bişi diyemiyorum düşük tansiyonda baş ağrısı yapıyor büyükde inşallah sorun yokdur canım
SSumm annianni benimde 13-8 çıkıyor hep aile hekimi de sınırda olduğu için kardiyoloji görsün dedi. Yarın gideceğim bende 🤷
annianni Stardust Tabikide vardır bi bildikleri bana ilaca başla ölçüm yap yazıp getir dedi evde alet vardı öncesinede hep ölçerdim düşükdü bugün böyle oldu şaşırdık işde hani haftam erken ilerleyen günlerde beni ne bekler bunlardan tedirginleşdim canım
SSumm annianni ya gebelik şekerinden dolayı diyet yapıyorum zaten çok şükür o düzene girdi. Tuz yasak olmamasına rağmen tuz yemiyorum sadece yemeklere atıyorum oda bazen eşime ayrı yemek yapamayacağım zamanlar. Ne diyecek bakalım yarın doktor
ekim22_ annianni 19.haftada sağlık ocağına yürüyerek gittiğimde tansiyonum 14/8 çıktı. Doktoruma yazdım hemen alfamet başla bir hafta takip dedi. Şimdi 31 haftalık olduk günde iki taneye çıkardık çünkü atak yapıyo ara sıra. Doktorlar tansiyon söz konusu olunca tabiki riske atamaz. Sen doktorunu dinle ve tuzsuz beslen. 19. Haftadan beri hiç tuz kullanmıyorum.
annianni ekim22_ bende başladım kullanmaya işde haftam küçük diye tedirgin oldum bende ölçüm yapıcam bakalım ne olcak bebeklerimize bişi olmasında 🙏
annianni ekim22_ alfamet peki kaça düşürdü herhangi etkisi oldumu ben bugün başladım çok halsizim ondanmı oldu bilemedim
ekim22_ annianni 19. Haftadan beri çok şükür sağlıklı bir şekilde 31 haftaya geldik. Şimdi genellikle 10/6 11/6 aralığında çıkıyor. Alfametin bir yan etkisini yaşamadım ben. Tansiyon dengesizliği halsizlik yapıyodur. Siz takip edin ve doktorunuza güvenin. Çünkü tansiyon gebelikte hiç istenmeyen bir durum. Tansiyonun zararı ilacın zararından çok daha fazla. Sıfır tuz beslenmeye çalışıyorum ve sürekli tansiyon takibi yapıyorum
Didembyr annianni ilaç içmekten korkmayın tansiyonunun yükselmesi çok daha tehlikelidir bol su günde 3 litre çok yorulmayin bide limonlu su iyi geliyor ben öyle yapıyorum çok iyiyim
annianni Didembyr peki 0 tuzmu çok halsiz düşüyorum ilacı içinde hepden gidiyorum azcık tuzda olmazmı
abnw annianni teşekkür ederim sizide geçmiş olsun, bende bebegim için endişeliyim inşallah Allahın izniyle bişey olmaz, evet ilacı kullandıktan sonra daha iyiyim ben. Halsizlik belki gebelikten dolayı da olabilir
annianni abnw Çok teşekkür ederim 🙏 günde 5 saat tek gözüm açık diğer zamanlar uyuyorum yada uyukluyorum böyleydi başından beri ama ilacı kullanınca halsizlkde geldi umarım bugün güzel geçer
pandasever annianni 7. Hafatdan beri alfametm diyet. Tuz yok beyaz un paketli gıdalar yok bol su yeşillik dikkat edince bir sorun olmuyor. Herşey yolunda giderse kaçamak hakkım var bir gün. En önemlisi stres yapmayın yapınca daha çok çıkıyor. Tek başına ilaç yetmez
pandasever annianni sadece tuz değil baharat salça beyaz ekmek. Beyaz unlu şeylerde. Tek başına alfamet o kadar işe yaramaz. Bol su içeceksin. 7. Haftamda beri kardiyoloji takipliyim ilaç artı diyet