Yldzhra 36+2yim şuan çarşamba günü çatı muayenesi var. 38de yatış demişti tam 17si 38. Haftam oluyor cmt denk geliyor tahminimce 16/17si gibi doğum olur gibi düşünüyorum. İnşallah daha fazla bekletmez. En son sizin kaç gramdı bebiş acaba. Bende birde geç döllenme var ama adete göre gidiyor doktor normalde 34+2 oldu ultrasona göre