Badem_gozlum_ beyzanurk2502 bana da kizilayn maden suyu ve gaviscon surup iyi geliyor canım yemek yedikten sonra hemen uzanma
beyzanurk2502 Badem_gozlum_ gaviscon kullanıyorum fayda ediyordu ama şu iki üç gündür o da fayda etmiyor en fazla bir saat iyi geliyo sonra yine aynı zaten midem çok yandığı için uzanamıyorum da doğursam anca rahat edicem 😅😅
Badem_gozlum_ SheeR uyku bendede yok gec yatym.sabah uyim biraz diye cnm ağrı neden acaba çok mu yoruyn kendini
SheeR Badem_gozlum_ minnoşum 23-24 haftalarda doğum kanalına girmiş 32 haftalık olduğumda da sancıdan hastaneye yattım artık zorluyor gelmek istiyor ama gelmemesi için elimizeen geleni yapıyoruz bel fıtığım var birde skolyozum var sanırım biraz da ondan ağrılı geçiyor
Ipek_2017 36+3 Allaha şükür bir şikayetim yok . Günlük rutin herşeyi yapabilşyorum. Sezeryan günü 20 Haziran . 38+4 de inşallah 🌸
Smia Badem_gozlum_ başka bir yerimde yok ama sadece sağ tarafimda Perşembe muayenem var geçmezse soylicemde herkes normal diyo bebek kanala falan gidiyo yalancı sancılar diyolar bakalim
Glbnn2 Alimenur aynıyız seninle bizimkiler ne zaman gelir acaba🤣ben çatı muayenesi oldum geçen cuma kafası kanala girmemiş daha dedi ağrılarım var ama gelen yok
Alimenur Glbnn2 valla bende çok merak ediyorum Çarşamba öğreniriz son durum ne sana da haber ederim inşallah unutmazsam
Glbnn2 Alimenur tamam bekliyorum🙂sezaryen olsa günü belli olurdu ama normal ilerlediğimiz için her an gelebilir dedi doktorum bu beni meraklandırıyo
Mgrlkkk 36+5 im 38+2 de sezeryana gireceğim ilk gebeliğim sancılarım artmaya başladı herşeyden çok çabuk yoruluyorum sürekli uzanmak ve uyumak istiyorum
Badem_gozlum_ beyzanurk2502 soğuk sütte yatstrr mide yakacak şeyler yeme cnm hamur işi nohut kuru fasulye gbi
cauuv1 Badem_gozlum_ annem alt katımda oturuyor ama o kalamıcak çalışıyor aksamları gelip gidecek yanımda bi hafta kayınvalidem kalacak canım. Senin ?