Çok heyecanlı ya beklemekkkk bende 36yım. Serklajlıyım batma hissi bendede arada oluyor doktora söyledim eee normal artık büyüdü dedi. Gün vermedi hala çarşamba randevum var bakalım ne diyecek. Ama 38 yada 39 da alırız dedi. Sanki varya 8 ay su gibi geçti Şu 2 hafta geçmeyecekmiş gibi geliyor 😊 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallahhhh 💙💙