Z_e_y_a_gul valla ben hep farklisina aldım memnun kaldığım hangisi olursa ondan devam ederim diye depremden önce tam bir Dr da karar kıldım devam edecekken deprem oldu düzen gitti bir daha o Dr sadece acilde bir kere gördüm ne randevu alabildim ne bişey en son üç hafta önce bı Dr sıra verdiler onda devam edim doğum yakın dedim oda tam ameliyat için git geller vs yaptik doğum zamanı olmayabilirim dedi sonrası iki drla görüştüm günler için şimdiki dr ameliyat kağıtları vs ile son anda gittim bişey demedi Dr kim vs kimle devam ediyorsun dedi dedim her hafta başka Dr denk geldi bu da böyle dedi dedim günü ayarladı verdi rutin muayeneden vs sonra hastane aynı olursa sıkıntı olmaz tahliller vs hepsi aynı yerde dönüyor nasılsa