Hilaler anneoluyorumx bizimde yarın görüş günümüz 29+2 hem kan uyuşmazlığı iğnesi yapılacak hemde kan serumu verilecek bakalım Allahım sağlık sıhhat versin cümlemize
Busrapala Bende bugün gittim 33+5 oğlumun kilosu 2500 çıktı doktor önden gidiyor kilosu dedi aranızda var mı aynı haftada olan kilosu ne kadar acaba
Sabina__ Busrapala Ben de bugün gittim 34 haftalık olmuş 2500 gayet güzel dedi 1 hafta önce 2100 çıkmıştı 🤗
Hilaler Busrapala aynı haftada değiliz ama tnede yazmak istedim şuan 29 haftalığız 31 haftaya uyumlu dedi ama herşeyi normal çok şükür biraz iri olacak bebek başka bi şey yok dedi dr um dayısına çekmiş aslan oğlum 😂♥️♥️♥️
1996snl anneoluyorumx 34-1 deyim çrş günü ilk defa nts ye gireceğim bu zamana kadar ay ay gittin 31 hastalıkken 3hafta sonra çağırdı 34/1oşduk gideceğiz bakalım
ayseaaksoy nilufer-klc zorunlu değil tabi ki ama ben sağlıklı olup olmadığını daha net öğrenmek istedim
Sym4 Anonim3447 benimki 2400 çıktı büyük dedi karın çevresi bir hafta baş çevresi 3 hafta öndeymiş doğuramazsın zor olur 38 de sezeryanla alabilirim dedi şaşırdım açıkçası 4 kilo bile doğuran var acaba baş çevresinden dolayı mı dedi
Esragungor34 anneoluyorumx benim de bugün kontrolüm vardı tam 32 haftalık olduk nst çekildi herşey yolunda cok şükür
Dilek1903 anneoluyorumx Bizim görüş günü de yarın bakalım 35+2 olduk biz son ikidir 3 haftaya bir gidiyorduk ama artık daha erken çağırır zamanınız azaldığı için umarım kimse bir sıkıntı yaşamadan yavrularımızı kucağımıza alırız Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🥰