Merve775 anneoluyorumx biz size göre biraz küçüğüz 15 haftalığız avakado büyüklüğündeyiz teyzesi bugün hatta cinsiyetimizi öğrendik bi oğluşummm oluyor 💙
mylifemyworld anneoluyorumx 40+0 dan selamlar 🤦🏻♀️😅 gelmek bilmiyorduu kizcem 🥺bugün yine görüş günümüz 💃😂
Zzeyynep04 Anonim3447 bende de aynı durum canım ili hafta sonra dedi ama ben tam iki haftada gidiyorum 32 de bitmiş sayılıyor sorun olmaz değil mi
Anonim3447 Zzeyynep04 hayır sorun olmaz bence yeni randevumu bende 2 hafta değil 3 hafta sonraya aldım
glz87 Z_e_y_a_gul doktorla bi konuş ben son haftalardayım size gelmek istiyorum son haftalarda diye o doktor hangi gün ordaysa o gününe randevu alabilirsiniz 😊
Yazgulu62 beyzaturker56 bende bugun gıdıcegım cınsıyetımızı ogrenıcez insallah 18+2 olduk bu sefer gosterır umarım🙏
Yrgnnnnnn anneoluyorumx 29 da gitmiştim şuan 31 olduk bugün görüş var. 29 da iki hafta sonra ya verdi yani
Kalbiimde2can anneoluyorumx bende bugün görücem insallahhh oglusumuuu 30+6 olduk bakalim ne durumda 😍
Havvaca anneoluyorumx bende bugün 31+4 oldum. Muayenem 31+6 da cumartesi günü. Bebiş boy kilo nasıl geldi acaba merak ettim. Ben ilk nst ye gireceğim. Siz nstye girdiniz mi