anneoluyorumx normalde aslında görüş günüm değildi ben özel kliniğe gidiyorum ikinci oglumda da o doktora gitmiştim onda devam etmek istedim ben riskli gebeyim iki kaybım var o yüzden kan sulandırıcı iğne kullanmak zorundayım onun raporunu da kendi doktorum yazamadı başka bir doktora yönlendirdi o da rapor çıkartmak için muayene kaydi oluşturmamız gerektiğini söyledi yani hem özel kliniğe para ver hem başka işlemler için farklı doktora para ver ve bu böyle devam edebilirmis doğuma kadar eşim dedi iğne raporu çıkaracak doktordan devam et dedi doktorumu değiştirdim bugün itibariyle ayy baya uzun anlattım 😁 bu doktorda muayene etti beni normalde 5+4 haftalık hamileyim burda kesem 5 haftalık çıktı 4 gün gerideymis ama çok önemli değilmiş 2 gün önce de kendi doktoruma gitmiştim kesem aşağıda biraz dikkat et demişti bugünkü doktor kesen normal duruyor normal hayatına devam edebilirsin dedi 20 gün sonra kalp atışı gel dedi bakalım öyle yani galiba riskim yok su an anladığım kadarıyla 🤲🥰