lovecanim ay ne güzel maşallah size ya ben normal doğuma müsaitim ama dediğiniz gibi bebişin geliş şekli önemli birde benim anlık tansiyonum yükseliyor detaylı ultrason da perinatolojiye gittim hiper tansiyon çıktı nasıl normal doğum yaptın dedi yaşım küçüktü ozaman ondan farkedilmemiş dedi ondan biraz yolun sonu sezaryen gözüküyor hayırlısı bakalım bekleyip göreceğiz 🥰