lovecanim hahah benim 2 ci evliliğim geçen sene evlendim yoksa çocuk koca düşünmüyordum ama işte ama nasip oldu bizde öyle diyoruz bu doğsun doktorla konuşalım hop senesine bir daha ikisi bir büyür gider diyoruz aradan çıkmış olur diyoruz da tabi ben normal dogurabilirsem öyle bir plan var sezeryan olursam o süreç Nasıl olur bilmiyorum hiç 😃