3Tospikannesi ya hemde ne güçlü tekmeler en erken 4 de uyuyorum 😄🥴 benim ilk doğumum sezaryan bunu normal istiyorum doktorum yaparsın dedi aradan 7,5 sene geçmiş sonuçta bide bebeğin nasil ne zaman Gelme şekline de bağlı dua edin en hayırlı şekilde normal yapayim cok istiyorum çünkü. Ben sezeryan olunca etrafımda ki herkes tepki göstermişti onla bunla kıyaslandım. Ama benim yüzümden değil doktor yüzünden olduğunu kimse kabullenmedi🥺