NewMom___ 2’li tarama 3’lü tarama detaylı ultrason ve şeker testi yaptırdım. Tetenoz aşımın 1. Dozunu vuruldum ikincisi için 3 haftam var daha. Hepsini doktorumun onayı ve isteği üzerine yaptırdım. Pişman değilim ve hiç bir olumsuzlukta olmadı. Aksine Herşeyin yolunda olduğunu bilmek mutlu ediyor insanı ❤️ Çekince veya şüpheniz olmasın 🙏🏻 Doktorunuzu dinleyin ❤️