NewMom___ Bende yaptırdım,yaptırmak gerekli bence herkesin kendi tercihi tabi. Ama eger gebelik sekerin varsa bilemezsen erken doğuma kadar,bebek iriligine kadar bazi şeylere yol açıyormuş. 3 saat ac kaliyorsun o biraz zorluyor sadece yoksa abartilacak kadar kotu etmiyor insani meyveli gazoz gibi birsey ilk basta mide bulandirici olabiliyor ac ac tatli bisey icmek sonrasinda da ac kalmak halsizlik,bas dönmesi vs. Basit belirtiler yapabiliyor. Sorun olmuyor yani fazla açıkçası bence önemli bir şey yapılması..