simaymasalim evet benimde göbek deliğimde ağrı var karnımdada çok hafif ağrı var
Ben geç döllenme oldugundan eminim çünkü bu ay tüp bebege başlıycaktım prosedür olan tüm testleri yaptırmıştım doktor adetin 21. Günü progestan degerine bakmak için kan testi yaptırdı biliyosun onda yumurtlama olup olmadıgı görünüyor ve sonuca göre doktor bu ay hamile kalamazsın yumurtlama olmamıs demekti ve tedavi için adetimi bekliyodum tüp bebek ilaçlarını almaya gidince rastgele test aldım yaptım pozitif çıktı yani demekki 2-2.5 haftalık anca hamile olmuş oluyorum😂 geç döllenme oldugunu burdan anladım yarın yine kan vericem normalde doktorum istemedi ama yinede yaptırıcam