Beklenenim11 simaymasalim merhaba canım nasılsın bi belirtin felan varmı benim hala hafif hafif karın agrılarım oluyor
Beklenenim11 simaymasalim şaka yapıyosun🤣🤣 kız sen benden daha sabırsızsın maşallah ben yurtdısında oldugum için öyle pat diye gidemiyorum ama türkiyede olsam hemen giderdim😂
simaymasalim Beklenenim11 sabirsizlik değilde net olmasını istiyorum ya net olmayan herseye tahammülsüzüm😅
simaymasalim Beklenenim11 veririm tabi 😅😅 ama değere göre değil son regl gününe göre bakıyorlar ya onun için 5+4 yada +5 falaniz galiba 😅
simaymasalim Beklenenim11 değerim 776 olmuş düşük mü sence en son pazar günü saat 2 3 gibi baktırmıştım 189du
Beklenenim11 simaymasalim çok iyi canım maşallahh neresi düşük canım hatta olması gerektiğinden daha yüksek
simaymasalim Beklenenim11 kızımla kıyaslıyorum hep ondan bana düşük geliyor ya belkide kıyaslamamam lazım 5 haftalık görünüyor değere göre
Beklenenim11 simaymasalim canım kıyaslamak çok yanlış ben ilk gebeliğimde 365 le ögrenmiştim bunda 168 le her gebelik farklı
simaymasalim Beklenenim11 @muzeyn8niyazi instadan takipleselim oradan takip edelim durumumuzu istersen canim😅
Dbdbdb Tugba3458 Biraz geç gördüm sonuç 5 küsür haftalık hamileydim :) Şuan 13+1 gittik birkaç gün sonra kalp atışı duyuldu zaten :D