Yazmelegi_ İnsan tansiyon ölçer ne biliyim garipler . Gerçi Antep burası , suriyeli vardı içerde ona güzelce anlatıyorlardı elindeki kağıdı . Onlar kadar değerimiz yok şu ülkede . Özele gidiyorum normalde devletin kapısından geçmem de belki kan alırlar dedim belkide sıcaklıktandır diye düşünmüştüm ama işte gel gör ki bakılmadım .