Canan_bgrck Yazmelegi_ bende 30+2 aşırı yorgun hasta ve uykum geliyor sürekli benimde sırt ağrım çok var bulantı da yok yok yanı 😅
Yazmelegi_ Canan_bgrck sırt ağrısı bel agrisi kramp var ona da ilac verdi inşallah fayda eder bulantim yok şükür hayırlısı ile doğuralm sag salim
Psikologanne12 Yazmelegi_ 30+5teyim bende çalışıyorum 3 yaşında kızım var spora gidiyorum evde sürekli ayaktayım akşam 10a kadar bilmiyorum mecbur olduğum için mi 😃 multivitamin magnezyum d vitaminini kullanıyorum belki bunların etkisi vardır
Canan_bgrck Yazmelegi_ amin canım benimde erken doğum riskim var 24 den beri çok şükür bir sıkıntı yok şimdilik 🥰❤️
Psikologanne12 Yazmelegi_ pilatesin faydası çok ağrılar için bir daha hamilelik yaşarsan aklında olsun 10 haftalıkken bile belim çok ağrıyordu 12haftadan sonra pilatese başladım çok nadir ağrım olur
Canan_bgrck Yazmelegi_ 24 haftada rahim kısalığı oluşmuştu 24 mm düşmüştü Progestan fitil kullandım 29 kadar günde 2 defa 29 dan sonra bır kullan dedi şu an iyi dedi bilmiyorum daha canım öyle uzanıp dinlenmedimde yani çok şükür bu günümüze bakalım 💕
kuzucukyolda Yazmelegi_ magnezyum kullanın demir eksikliğine bakdırın bende bqzen öyle oluyorum ama sonra doğumu düşünüyorum nekadar vok gareketlenirsem doğumum kolay gececek
Yazmelegi_ Canan_bgrck 21 haftada 23 mm e düştü ful yatis verdi 8 haftadır hic bir is yapmıyorum sadece lavaboya ve duş almak için kalkıyorum şuan 33 mm de ama yine de dikkatli olmak gerekiyor dedi o yüzden korkuyorum bisey yapmaya