Yazmelegi_ Bende 34 te nst olcam canım oyüzden gtmek istemiyorum doktoruma , ekstra para vermek durumunda kalcam , bide Kan sulandırıcı kullanıyorum, hapı 34 te kescem demişti sanırım onu sorcam . Sezaryen düşünüyorum ilk gebeliğimde uyuşturulmadan uyutulmadan kürtaj oldum çok korkuyorum normalden 🤦🏻♀️