Yazmelegi_ Kızlar çok halsiz ve yorgun hissediyorum bu durumda olup bisey yapıp fayda gören var mi elim ayağım tutmuyor resmen
32Busra32 Yazmelegi_ bende 32 yün Şuan ama iki haftadır benim de öyle doktorum normal dedi sürekli uyuyorum
Minis122 Yazmelegi_ bende oleyim canm.hic bisey yapmak istemiyor ama.mecbur kalkiyorum yemek ypasim bile yok onume hazir geksin yeyip direk yatisa. Geceyim istiyorum dun ful yattim 30+5 haftaligiz havalar isindi sanirim bu yuzden birde gece uykusu duzeni bozukdu
Syd_nrr 30+4 kafamı kaldırasım gelmiyor yemek yiyip geri yatasim var hemen iş falan tutamıyorum miğde yanması da cabası
Yazmelegi_ Minis122 gece sürekli uyanıyorum bende sonra da tüm gün uyumak istiyorum sizin dediğiniz gibi yemek koyan olsa onume yiyip yatcam o derece
cauuv1 O haftalarda benim de öyleydi kolum kalkmazdı şimdi 37 olduk bi enerji var ki sormayın dogum temizligimi kendim yapıyorum geziyorum enerji sonradan geliyo sanırım
Minis122 Yazmelegi_ gece. Deliksiz uyumadigimiz icin aslinda. Gun boyu sersem gibi oluyoruz suan deli gibi acim ve yemegim yok hic kalkip yapasimda yok ama mecburum 😂
Yazmelegi_ Minis122 bugün annemdeydim allahtan yemek derdim yoktu, gerçekten dediğiniz gibi gece uyku olmadığı için boyleyiz. Bunun için de annem şey dedi ayran yap iç uyursun dedi onu deniycem bide
handeserdes Yazmelegi_ şekerinizi ve tansiyonunuzu ölçüyor musunuz? benim şeker yükselince öyle oluyorum. değil ev işi ya da çalışmak kafamı düz tutmak zor geliyor.
Guler- Yazmelegi_ 36 hafta aynı durumdayım canım kolumu kaldıracak halim yok başımda hep bi ağırlık yorgunluk ama yatınca da uyuyamıyorum 🤨