Umut1905 çocuğunuza kıymayın aldırmayın. Size günah falan demeyeceğim farklı bir bakış açısıyla düşünmenizi sağlayacağım. Şöyle düşünün farz edin ki yaşlandınız hastalandınız bir çocuğu bile istemeyen içki içen adam mı size bakacak kendi doğurup büyüttüğünüz evladınız mı? Allah korusun vefat etseniz bile kocanız 2-3 gün ağlar belki ertesi günü evlenmeyi planlar. Size bir ömür sahip çıkacak, size kıyamayacak, gözünden sakınacak ve gerçekten bu hayatta sizi en çok sevip değer verecek kişi evladınız olacak. Kendi canınız bir kere. Siz evladınıza kıymayıp iyi bir anne olmaya çabalayın en iyi şekilde evladınızı yetiştirmeye uğraşın ki evladınız da size karşı hayırlı bir evlat olsun. Eşiniz hakkında yorum yapmak istemiyorum ben sadece karnınızdaki can için fikrimi belirtmek istedim. Eşiniz hakkında ne yapıp ne yapmayacağınıza kendiniz karar verirsiniz.