Umut1905 Allah sana o canı vermiş sende bir bağ kurmuşsun sakın günahına girme kusura bakma yanlışlıkla da olsa sen kendi kendini hamile bırakmadın sonuçta eşininde bunda payı var erkekler ilk başta kolay kabullenemiyor o babalık duygusunu hemen alamıyor ama doğunca daha Farklı olabiliyorda bu konu ile ilgili ailesinden destek alabilirsin aran iyiyse sonuçta evlisiniz ve 4 yıldan bahsediyorsunuz bence o masumun günahına girmeyin cok yakın olduğunuz insanlardan destek alın ve doktora beraber gitmeyi tavsiye edin belki kalp atışlarını duyunca duyguları da farklılık gösterebilir