Başlık açtım ama siz de yorum yapın diye direkt kopyalıyorum kızlar.
Perş. Günü 12+4 te ikili testim vardı. Korkudan aklıma bile gelmedi sormak. Cinsiyeti söyleyeyim mi dedi, hayır dedik. Çünkü 1 hafta sonra parti yapıcaz arkadaslarla. Hepimiz aynı anda öğrenelim istiyoruz. Zarfa yazar veririm dedi. Tam tarama bitti, hocam ben o bölgeye bi ekranda bakabilir miyim anlayabilevek miyim merak ediyorum dedim. 2 sn düşündü ve hayır, zarfa yazıp vereceğim dedi. Neyse gittik karşısına oturduk ilaç vs konuştuk, zarfa yazmak için ayaga kalkıp içeri giderken “merak etmeyin sizin eleman sağlıklı” gibi bişi dedi. Hocam eleman dediniz aaa dedim ben. Cevap vermedi, renk vermedi. Ve içeriden 2 dk ya yakın süre çıkmadı.
Sizce eleman sadece erkek bebeğe mi denir? Dr ye ilk gidişimiz oldugu için çözemedik adamın tarzı mı bu, her bebeğe mi söylüyor diye..
Sizce?