himne_ Ne alemdesiniz hanımlar bulantılar bitti mi, kaçıncı haftadasınız, cinsiyetleri öğrendiniz miii? Biz 13+1deyiz cinsiyeti henüz öğrenmedik ikili testimizi yaptırdık bir sonraki randevumuzu bekliyoruz 🐣🥰💖
Ask-bebegim himne_ 15.haftaya girdik.Cok şükür bulantım bitti prillami da tamamen kestim hiç bitmeyecek gibiydi 6.haftaliktan beri ama şükür.karin ve kasık ağrısı oluyor hafif. Bu ara 3 4 gündür ayaklarım ve bazı yerlerimde kaşıntılar oluyor topuğum da acı ve acıyla beraber kaşıntı yediklerime dikkat etmem lazım doktorum öyle demişti hafta içi kan vereceğim. Onun yanına sıra idrar yolu enfeksiyonu için fitil ve ilaç kullanıyorum
Aylanursu himne_ 12 haftalikta ikili taramada öğrendim cinsiyetini oğluşum olcak yorgun bel ağrıları uyku ara sıra mide bulantısı kasıklarımda ağrı oluyor 16+3 olduk 🦁☺️
aleynasulun himne_ 13+4 deyiz bizde 🐣 iki gün önce ikili test için gittim cinsiyetini göremedik testin sonucu için bir hafta sonra tekrar gideceğim inşallah o zaman görürüz 🥰
SudeT himne_ bizde 15.haftaya girdik bugün çok şükür ama bizim oğluş önden gidiyormuş 10 gün filan suanlık iri bir bebiş gibi görünüyor 😇
himne_ Aylanursu ay biz de 12.haftanın sonunda yaptırdık ikili taramayı ultrasona bakan doktor gördü ama söylemedi kendi doktoruma da yavruşum sağolsun sakladı göstermedi🥲😅
Birbahargunu Ben de 12+2 çok şükür sıkıntı yok ikiliyi de atlattık doktor da kıza benzetti net bı çıkıntı görememiş ama bu haftalar yanıltır dedi bakalım hayırlısı olsun :)
himne_ Birbahargunu bizimki de sakladı göstermedi doktor da bu haftalarda net olmaz dedi bakalım biraz daha sabır🥰
Mine-1 Bizde 13+3 olduk bugün geçen hafta testimiz vardı doktorumuz göremedi daha küçük dedi eşim de parti istiyor sanırım bizde herkesle beraber öğrenicez 🥰 mide bulantılarım safra kusmalarım bitmedi ev değişikliği yapıyorum evimde kalamıyorum resmen o zaman kusmuyorum sanırım şimdiden gezmelere başladık 🤣
Mine-1 Kızlar bide bişi sorucam benim sağ tarafımda kasığımın orada bacağıma doğru ağrı yapıyor belki 1 haftayı geçti özellikle gece sabaha karşı başlıyor öğleden sonraya kadar sürüyor ovuyorum masaj yapıyorum geçmiyor sağdan sola dönerken canım acıyor böyle bi sorunla karşılaştınız mı? Sabah kayınvalidem ile konuştum o da kiminin beline bacağına başına vururmuş öyle bişey olabilir dedi ama size de sormak istedim
Simge_celen_ozyildiz_ himne_ cinsiyet tahmininde bulunuldu fakat 16 da net söyleyeceğim şuan sadece tahmin dedi oda erkek 😊 ikili taramanın sonucu bekliyorum 🥰 ve ağrılarla yola devam ediyoruz 13+5😂
Gozde_52 16 haftalik olduk tam bugün 🌸 biraz karın altında ağrım var bebek büyüdükçe onun dışında iyiyim mide bulantısı vs yok ama halsizlik çok tabiki.. Cinsiyetimizde belli erkek olacak Allah kısmet ederse ikinci oğlum geliyor 💙🙏
Cansssx 14+2 bulantılarım ve safra kusmalarım devam🤦♀️ İkili testi yaptırdık yurtdışında olduğum için cinsiyeti söylemediler çok merak ediyorum🥹 Hemen Türkiye’ye dönmek istiyorum memleketimi yemeklerini havasını herşeyini özledim…
Birrrcan himne_ 13. Haftamda gittim erkeğe benziyor demişti hala gitmiş değilim hastaneye. Kızlar sizlere bir sorum olacaktı lütfen yaşayan bilen varsa cevap versin kaç gündür beynimi kemirdim kötü düşünmekten🙏🏻 göğsümün aleora kısmında yani meme ucunun etrafındaki kahverengi kısmınin bitişiğinde iltihap uclu sivilce gibi bir şey çıkmış ilk defa göğsümde böyle bir şey gördüm bileniniz varsa cevap verirseniz çok sevinirim 🙏🏻
himne_ Birrrcan yani nasıl bişey tam anlayamadım ama bende de beyaz beyaz hafif çıkıntı benekler var ve bunlar hamilelikte normalmiş diye biliyorum
sevaldqn1 himne_ 14. Hafatamıza girdik henüz cinsiyeti öğrenemedik sabırsızlıkla bekliyoruz…🥹 ikili test verdik sonucunu da inşallah hafataya öğrencez
Mcg21 Bizde 13+1 daha doktorumuza gitmedik salı günü gideceğiz inşallah cinsiyeti öğrenebiliriz🙏🏻 Ve bol mide bulantısı 2 gündür süren bir baş ağrısı ile devam ediyoruz🤦🏻♀️
Gozde_52 Minik-ve-annesi 21 haftalık olunca giderim anca bir ay sonra gel dedi doktorum dörtlü tarama yaptırmıştım , randevu almadım zaten özel hastaneye gidiyorum siz aldinizmi randevu🌸
Aylanursu himne_ Benim detaylı bakan ultrasonda ki doktor söyledi banada kendi doktorum özelde benim ikiliyi devlete yaptırmıştım kendi doktorumda kontrole gittiğimde oda söyledi bu kontrolünde mutlaka öğrenirsin ☺️