himne_ Ilkannelik41 sen ben misin ya 😅 benim de midem aynı verdiği vitamin bile mideme dokundu değiştirmek zorunda kaldık, 2 gündür prilamı içmemeye çalışıyorum belki geçmiştir diye biraz hafiflemiş ama hala var bulantı🥲 bu haftalarda hareketi anlamak zor diyolar ama😬
Aylanursu himne_ Benim detaylı bakan ultrasonda ki doktor söyledi banada kendi doktorum özelde benim ikiliyi devlete yaptırmıştım kendi doktorumda kontrole gittiğimde oda söyledi bu kontrolünde mutlaka öğrenirsin ☺️
Ilkannelik41 @himne_ soran herkeste hissetmen lazım artık sen gaz sanıyorsundur diyor anlamadım bende 😅 prilami bende bu gece içmedim keşke icseydim hep uyandım mide bulantısından inşallah geçer artık
Bbbsr himne_ kasım annesi olucam inşallah 15+5 im belşi cinsşyetimiz kız🌸 mide bulantısı ara ara oluyor her gece iki prilam almadan rahat edemiyorum
Euain 15+2 yim. Salı günü cinsiyeti öğrenicez umarım. Benim mide bulantım zaten çok az olmuştu şuan hiç yok. Onun dışında arada mide kaynaması, kalça kemiği ağrısı oluyor. Bir de karnımda pıt pıt hareket hissediyorum bebeğin hareketleri diye düşünüyorum ☺
Mochi himne_ 15+4 cumartesi günü öğrendik cinsiyeti kız 🥰 ikili testimiz şükür iyi geldi çok düşük risk olarak. Şuan herşey yolunda iyiyiz 2. Bebeğimizi bekliyoruz inşallah, hissetmeye de başladım artık😇
BB_Mom Nasılsınız kasım/aralık anneleri ? Göbüşler çıktı mı ? Benim baya belli oluyor artık. Kalçamda acı oluyor yürürken filan ama doktor normal dedi. Cinsiyet de belli oldu 🩵 doktor bir damarda direnç gördü ve coraspirin başladım. Siz hangi vitamin veya ilaçları alıyorsunuz ?