@aybukekurt55 benim ilk transferim geçen yıl mart ayında oldu ve tutmamıştı 5aa kaliteydi embriyo, ancak negatif sonuçlandı doktorum bile şaşırmıştı %100 gebelik beklediğim hastamsın demişti , insanız nihayetinde çok kötü oldum ve umutsuzluğa kapıldım sonuç hep negatif olacak vs. bir sürü düşünce geçti aklımdan. 2. Yi gerçekten hazır olduğumda yaptırmak istedim ve Ekim de 4aa kalite dondurulmuş embriyo transferi yapıldı şimdi 33. Haftama giriyorum . Demem o ki kendinizi mental olarak ne zaman hazır hissederseniz o zaman yaptırın 2. Yi . İnşallah güzel haberler alırsınız.