aybukekurt55 hakkında hayırlısı olsun inşallah. Benimde ilk transfer tutmadı 5aa dondurulmuş idi, bende çok umutluydum ama olmadı. İkinci transferim çok şükür ki tuttu hatta doğuma iki hafta falan var 🤲🏼 İkincide daha rahattım, rabbim nasip ederse olur dedim hep. Darısı sana inşallah sağlıkla