aybukekurt55 ilk transferim tutmadığında bende senin gibiydim.. 5aaydı tutmadı. 2.transferimde 5aa tuttu ama kalp atisi olusmadigi ici kurtaj olmak zorunda kaldım. Son şansım dedim kurtajdan yaklaşık 10 Ay sonra 3.tranaferimi oldum , çok şükür tuttu kalp atisi oluştu sevinçliyim kimse benim kadar mutlu olamazdı hep şükredip dua ettim, ama malesef 2 hafta önce tam 6 aylıkken evladım aniden avuçlarımın içinden kaydı gitti… acım çok büyük.. İlk yaşadığım tutmadığı için üzüntüm hiçbir şeymiş… evlat acısı karşısında hiçbir şey… Rabbım insallah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip eder sağlıkla huzurla…