Deletedmom_50 canım 21 de serklaj oldum ondan önce hiç idrar yolu enfeksiyonu yoktu.Bir ara boğazım iltihap oldu crp 137 oldu o ara 20 tane direk damardan iğne oldum 12. Haftaydi sanırım.O ara hastalık yaygındı.Serklajdan 10 gün sonra test verdim öyle başladı bu illet dahada geçmiyor geçmiyor bilmiyorum ne olacak.Serklajim acil atıldı detaylıda farkedildi daha önce 18 haftalık kaybim vardı ona rağmen atmadı dikiş o ara miyomda vardı emin olamadi doktorum rahîm ağzı yetmezliğine ki o zamana kadar hep 33 ve 35 arasiydi biranda kısaldı vajinamin üstü yanıyordu kardeşim kadın doğumda o demese gitmesem yine düşecekmis acil 2 saatin içinde attı.Allah im yardımcımız olsun 🤲🏻