Susu_09 7_8 çok yüksek değil bazen o degerlere ilaç bile vermiuor doktorlar canım korkma keşke benim öyle olsa razıyım serklajdan 10 gün sonra test verdim lökosit 25 eritrosit 32 çıkıyor hiç düşmüyor antibiyotik iğne oldum 4 tane antibiyotik ilaç kullandım yok ne yapacam bilmiyorum