rumeyshaan Mehtap4216 resmen aynisi yasaniyor asla rahat oturamiyoeum gece bir anda mide yanmasindan uyaniyorum
Aecer Deryackmak yaa ben de 11-16 ağustos arasında bir gün seçicem ve bizim de oğlumuzun adı Aslan olacak 😍
Duygunur007 Hira22mehdi 37 den selam penguen gibi oldum gece uykuları yok burun tıkanıklığı nefes darlığı koskoca yatağa bile sığamamak 🤣
Sulte Hira22mehdi bacak kramplari uyjusuz geceler arada sancilar nefes darligi sinirlilik ve hormon degisikligi gecmeyen zaman hayirli olsun 😀😀
Melikekabil41 Mehtap4216 katılıyorum çok ağır geçiyor 32 hafta olduk böyle herşey karıştı birbirine duygular şelale doğum korkusu aman aman 🥺
senaacik Hira22mehdi 27+3 üz biz de iki gün oldu 3. trimestera gireli🥲 gözüm bi korktu yazılanları okuyunca😂