Hira22mehdi oturarak uyumaya başlayacaksın, bunlar daha iyi günlerin diyen yeni doğurmuş analar ne kadar uykusuz olduklarından bahsedeckler ama sen çoktaaan uyuma işini bırakmış olacaksın… ben 35.haftadan beri şiddetli ağrılar ve kasılmalar yaşıyorum, bunun için hastaneye bile yattım. Normal olduğunu söyleyecekler sana da ancak benim ağrılarım dayanılmaz. Her akşam çığlık atıyorum, eşim de uyumayı bıraktı zaten. Çocuk karnının bazı yerlerinde toplanmaya başlayacak ve yine canın yanacak, karnının şekli anlık olarak değişecek, bunlardan korkma. Ben totalde 13 kilo almama rağmen görüntümde hiçbir değişiklik olmadı. Ödemim de yok, alyansım bile hala parmağımda. Nefes nefese de kalmıyorum. Bunlar iyi yanları. İştahım falan da açılmadı, son aylarda çok kilo alınıyo diyenlere de takılma, son 1.5-2 aydır kilom aynı ama çocuk kilo almaya devam ediyor. 38. haftadayım, 10 güne doğumum var. Tabi bu ağrılara dayanabilirsem 😂😅Kramp, yüzde vücutta şişkinlik, çatlak, ödem, mide yanması hiçbirini yaşamadım. Ayaklarım da büyümedi. Cildimde leke de olmadı (ki yazın hep olur, çok yatkın).