İlk 3. Trimestere girdiğimde her şey güzeldi ama 35e giricez şimdi şu an çok farklı 😂 bel ağrısı, sırt ağrısı, gece 1-2 saatte bir uyanmak, arada vuran mide yanmaları sabahın köründe kalmak ☹️ sabah olduğuna seviniyorum artık geceler eziyet, az bir şey yürüsem iş yapsam ayaklar davul gibi şişiyo 😂 en güzeli 2. Trimesterdi 🙈 ama tabi sonunu düşününce çekilen her şeye değer ♥️♥️