Eebb aynı aynı… insan dışarı çıkmaya korkuyor ya ☹️ inanılmaz bi halsizlik var, göbek sanki patlarcasına (ki kilo almadım fazla) Günlük işleri zor yapar oldum, ki çok gayretliyim sürekli bişey yapmaya çalışıyorum, ama iki haftadır resmen mecbur kalkıyorum yerimden🤦🏻♀️ ikinci trimesteri özledim 😁 bu arada 29+4 üz.