Felaket Tellalı olmak istemem ama 3. Trimestera yeni girdiyseniz kendinizi en yakın klimanın altına atın ve doğurana kadar kalkmayın 😅 benim ilk bebeğim eylülde doğdu tecrübelerime dayanarak söylüyorum yazın 3. Trimesterda olmak gerçekten çok zor 😣 zaten hareket kısıtlanıyor nefes alınmıyor uyunmuyor ve üzerine sıcak 🥵 Allah yardımcınız olsun 🤗 ben en kötü 12 güne bitiriyorum bu işi 😅