ikranurkutay Liya98 hakkında hayırlısı olsun inşallah canım sevindim senin adına testi tekrarla ama emin olmak için bende silik çıkınca şaşırmıştım reglime 1 hafta vardı😊
Liya98 Esra_Omer_21 canim daha cok erken ama dün yaptim hayaleti bugun böyle cikti bilemedim yani yarin bata 9 gün var
Esra_Omer_21 Liya98 burda yazıyormuş bende sizden umitlendim gittim test alıp yaptım belki çıkar umudu ile ama negatif di
Liya98 Esra_Omer_21 gec dölenme ola bilir sakin üzülme belki bende de yok yani testler insanin kafasini karistiyor😵💫
ikranurkutay Gamzedgn91 aynen canım regli tarihin geciksin 2 gün tekrar test yap inşallah hakkında hayırlısı olur 🤲🏻
Nurkoylms Liya98 yani 3 haftadan bile az demek istedi kuzum düşük betayla ve beklenen adetten cok once ogrendim şuan 7 +3 haftaligiz ama ögrendigim de cok yeniydi onu demek istemistu dokturumuz beta sonrdan yükseldi tabi