Gamzedgn91 canım eğer her adet dongunde aynıysa normal ama bu ay farklılık varsa regli gününü bekle geç döllenme olmuştur belki benim gögüslerim asiri şişlik olmuştu hatta süt geliyordu hamileyim sandım kadın doğuma gittim günümde geçmişti prolaktin değerim çok yüksek çıktı ve yüksek çıkınca gecikme yapmış bende ilac verdi kullandığının ertesi ay hamile kaldım 😊