Liya98 benimde aynıı böyleydi jiç görünmüyordu neredeyse ve yaptığımda hemen çizgi olmamıştı ertesi günü baktığımda çizgydi diğer güm tekrar bakmasaydım testte bilemezdim sonra tekrar yaptım yine aynı çıktı görünmez bir çizgiydi kan verdiğimde değerlerim 40dı ve doktorum şaşırmıştı çok erken öğrenmişsin demişti nerden baksan 2 3 haftalık demişti düşük yaptığım için adet olamadan hamile kalmıştım şuan 8+1 haftalık olduk Ve şuan seninde var gibi görünüyor hayırlısı olsun inşallah güler yüzünüz kan testi verin emin olabilmek için birkaç gün sonra ♥️