1prensesimm Deletedmom_116 bence onlar gelmek istemiyor bırakın kendi haline geldiği zamanda sen dogurmazsin odesirsiniz 😆😃
1prensesimm Deletedmom_116 ya şaka Maka o duygu aparyri ben 32. Haftadayim doğurmak için gün sayıyorum resmen ama benim kız da tıpkı sizin bebişler misali bekletirse ben direk sezeryan kosuyom günümü de kendim belirledim 38. Hafta 😂😂😂
Deletedmom_116 tugcedoganay1 Oyle heralde Benimki yok gibi🤣🤣dalga gecoyo annem falan nerde çocuk kandiriyonmu diye sjsj
1prensesimm tugcedoganay1 bizim bı komşu yürürken göbeğini sektiriyorsan top gibi göbeğin düşmüş demektir diyordu 😂
Sulte tugcedoganay1 gobek dusmesi denilen sey iste bebegin dogum pozisyonu almasi vasi asagida olmasi o zaman rahat nefes alirsin midenin alti bossa dusmustur yani
1prensesimm Hilal2901 tabiki en onemlisi o Rabbim herkesin evladını saglicakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤍
Muazzezeker Hilal2901 Herkes doguma yakin düşüyor diyor sonra göbüşüme bakıyorum bende mi terslik var diyorum😀
Sunactn35 tugcedoganay1 benim yukardaydı sürekli iki gün öncee farkettim mide kısmım bomboş kalmıss 39. Haftadayım daha yeni düştü yeni garkettim baya düştü ama